Friday, February 6, 2009

我的最爱...

新年,我们以前都玩扑克牌,所以今年也要玩。而且有突破,我们今年都放赌注, 那天,我们玩最大,‘两角’,二十仙。
。。。
我赢了好多盘,最后,我赢了‘块半’, RM1.50。 大家都二十五了,只好说我们都旨在好友相聚,不是钱。嘻。
也是新pose, 就是越老了,越爱装还小。嘻。

这样的笑容,就算大家都有预备的,但我却觉得当时要是大家不是很开心的,这张照片不会成为我的最爱。嘻。



4 comments:

Charco said...

哈诺哈诺,越老越爱装小..哈哈哈哈

Ryan said...

嘻!

VoNnE said...

everyone looks so happy.........

Ryan said...

sure lar, ha...
best best friends wo, together wo...

dont know how long can meet once...

Different-less

Fake, yet Real

poeple like fake stories,
then people are creating, telling, listening, and believing...

it's all about choosing,
shows no difference...


Show your colours...

Userpart